Stockmann Herkku

refe-aitoahyvinvointia-1.jpg
refe-aitoahyvinvointia-3.jpg
 
 

Stockmann Herkku halusi uudistaa perinteisen vuoden alun wellness-kampanjansa, ja pyysi meitä ideoimaan uuden ja raikkaan tavan puhua hyvinvoinnista. Lähdimme tutkimaan sitä, miten hyvinvoinnista puhutaan, ja miten siitä voisi puhua uudella ja kliseitä välttävällä tavalla. Kärkiteemoiksi nousi helppous, yhdessä tekeminen ja luonnollisuus – kaikenlaisen suorittamisen välttäminen.

Syntyi Aitoa hyvinvointia –niminen markkinoinnin kattokonsepti, joka näkyi tavaratalon seinälakanoissa, verkkosivuilla, myymälämateriaaleissa, verkko- ja lehtimainoksissa sekä Herkku-asiakaslehden tammikuun numerossa. Konseptin ytimessä oli hyvinvoinnin manifesti, joka uudisti perinteisen wellness-puheenparren ja käänsi sen jopa päälaelleen.

 

 
refe-aitoahyvinvointia-2.jpg