Stockmann Herkku

Stocka.jpg
 
 
 

Kun paikka on erityinen, myös sen markkinointiviestinnän pitää olla erityistä. Kun saimme jalostaa Stockmannin Herkku-lehden uudelle tasolle, etenimme kuluttajien tarpeet edellä. Yhteistyömme Stockmann Herkun kanssa jatkuu esimerkiksi markkinointiviestinnän konseptien suunnittelulla, sisällöntuotannolla ja koulutuksilla. 

”Lehden sisällöllinen laatu on noussut selvästi jo hyvästä lähtötasosta. Lisäksi työ valmistui budjetissa, ajallaan ja iloisin mielin. Gutin tyyli tehdä töitä on äärimmäisen asiantunteva mutta samalla rento, ja gutilaisten seurassa oli helppoa ja hauskaa tehdä töitä. Lämpimät suosituksemme!"

– Annika Boström-Kumlin, Head of Marketing, Stockmann Herkku

 
 
Stocka_sisa1.jpg