Helsingistä on vaikea löytää ihmisiä, joilla olisi intohimoisempi suhde Stockmannin brändiin kuin meillä. Se oli alusta asti yksi haaveistamme: päästä työskentelemään Stockmannin kanssa. 

Ja mikä herkku tipahti tänä keväänä syliimme! 

Pääsimme nimittäin uudistamaan Stockmann Herkun printtilehden. Kehittelimme koko lehdelle uuden kokonaiskonseptin, juttukonseptit, kuvakonseptit ja freesatun visuaalisen ilmeen. Teimme uudistetun lehden yhdessä ihmisten kanssa, jotka rakastavat ruokaa ja hyviä tarinoita yhtä paljon kuin me. Kiitos Annika Boström-Kumlin, Johanna Railo, Petra Jääskeläinen, Sanna Kekäläinen ja Reetta Pasanen sekä hekulaiset. 

Hyviä Herkku-hetkiä! 

Lue lehti täältä:

http://view.24mags.com/mobilev/d2775a406b4ab99d48576f3fc9dff2cc?_ga=2.139067507.1321332587.1496749010-573518097.1483629252#/page=1

"Valitsimme Gutin jatkojalostamaan tuoreen Herkku-lehden sisältökonseptia seuraavalle tasolle. Tavoitteena oli panna lehden lukija eli Herkun asiakas vielä enemmän keskiöön ja löytää mahdollisimman kiinnostavia kulmia tarinankerrontaan. Lisäksi halusimme selkeyttää ja suoraviivaistaa lehden tuotantoa. Gutilla oli erinomaisen paljon annettavaa kumpaankin aiheeseen. Lehden sisällöllinen laatu on noussut selvästi jo hyvästä lähtötasosta. Lisäksi työ valmistui budjetissa, ajallaan ja iloisin mielin. Gutin tyyli tehdä töitä on äärimmäisen asiantunteva mutta samalla rento, ja gutilaisten seurassa oli helppoa ja hauskaa tehdä töitä. Lämpimät suosituksemme!"

- Annika Boström-Kumlin, Head of Marketing, Stockmannin Herkku